I LOVE YOU
I Love You

I LOVE YOU

نعجّب نكنيد اينجا همه چي در همه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


درباره عشق خودم(2)

سلام دوستاي گلم

امروز با توجه به نظراتي كه برام گذاشته بودين

 موقع برگشت به خونه رغتم نزديك مدرسشون وقتي ديدم داره مياد بيرون از مدرسه از

مدرسه دورتر شدمنزديك 5 الي 10 دقيقه منتظر موندم تا اومد

آخه امروز ديگه ميخواستم هر طور شده بهش بگم دوست دارم و بهش شمارمو بدم.خلاصه

اومد و من همين كه اومدم بهش شمارمو بدم باز دوباره همون حس عجيبي كه ميگفت الآن

موقعش نيست بهم دست داد.

بعد با كلي ناراحتي برگشتم خونه حالا بايد تا چهارشنبه كه ميبينمش انتظار بكشم.

 

 

 

 

 

(((( حالا اگه شما دوستاي گلم بازم برام پيشنهادي دارين ميتونين يا برام نظر بذارين يا با

استفاده از ايميل پيشنهادتونو برام ايميل كنين ))))

اینم از آدرس ایمیلم

((( ehsan.m7578@yahoo.com )))

(((((((( متسکرم ))))))))

 

(((( دوستاي گلم اينو بدونين نظراتتون باهث دلگرمي من ميشه ))))

 

 

      بيوزد خانه ي ليلي و مجنون

                                           كه رسم عاشقي در عالم انداخت

     اگر ليلي به مجنون داده مي شد 

                                           دل هيچ عاشقي تنها نمي شد


نظرات شما عزیزان:

shokoofeh
ساعت20:59---12 ارديبهشت 1391
سلام احسان عزیز.امیدوار بودم ایندفعه بنویسی بهش گفتم ولی بازم........ولی درکت میکنم چون خودمم یکی رو دوس دارم ولی خجالت میکشم بهش بگم.دوس دارم دفعه ی بعدی که اومدم بهش گفته باشی.سعی کن تو میتونی.بازم مرسی از وبلاگ جذابت خیلی حال میکنم وقتی تو وبت میام.بازم وبت میام.بابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: Ehsan تاريخ: چهار شنبه 11 / 2 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

احسان هستم متولد 39/4/1996 میلادی و 10/2/1375 هجری شمسی. و وبم متولد 2012/1/27 ميلادي و 1390/11/7 هجري شمسي. بازدید کننده عزیز لطفا پس از خواندن هر مطلب نظر خود را ثبت کنید لطفا از وبلاگ شماره دو اين وبلاگ هم ديدن كنيد http://ehsan1375.loxblog.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب